#LillSkruttenSjuk

I vanlig ordning så la vi william igår vid 20,00 tiden.
sen gick jag upp 06,40 och gav honom mat och sen somnade han om igen.
 
Jag vaknade ett par gånger och tittade på klockan...
09,22 - hum nej han har ej vaknat
10,00 - fortfarande inte vaknat- men jag har hört honom ( drömmer ) så det är okej.
 
men tillslut vid 11,00 går jag upp och tittar till honom.. men tänkte att han får la fortsätta sova tills han vaknar.
( men tycker det är lite konstigt ).
 
Men vid 11,30 tittar jag närmre på honom ( dyker ner till hans ansikte och ser att stackarn är ju tok snorig :( !
 
 
så drar undan täcket så att han ska vakna av sig själv .
( ville ju ändå att han skulle äta då  han ej har ätit sen 06,40.
 
Så gav honom mat, byte kläder och blöja, hade honom i min famn och han tok somnade igen...
Stackarn verkar vara lite hängig :( 
 
( kollade om de var feber men de hade han ej )
 
Så har nu lagt honom i sängen igen och han sover tungt.
Har lagt några böcker vid huvudändan så att det ska bli lite lutning så kanske det inte blir så tungt att andas <3
 
 

Kommentera inlägget här :