#DopDagen

lördag den  9e november och det är dags för att döpa william <3.
Här ligger han i lokalen och sover strax innan allt ska sätta igång :D!
tror att det mesta gick lite så där tills vi kom till lokalen.. ;
Snabb sväng med bilen = Mat i baksättet
Bilen rullar.. jag står utanför...Fredrik sitter i...
Klänningen spricker ( inne klänningen ) I got big butttttt
.men när vi väl var på plats så flöt allt på ;) Dukade upp rätt enkelt! =)  Sen när vi gick till Alla Helgona Kyrkan så hade jag där efter inte min mobil/kamera med mig Men det är många som tog bilder.. så jag väntar på att få lite bilder..för att kunna lägga upp här och framkalla =) Väl hemma,när vi hade fått in allt.. så gick jag och körde tillbaka bilen & gick och slängde alla sopor.Men när jag kom tillbaka så hitta jag fredrik så här- sovandes :P & william sov. Ohhhh vad jag är stolt över William, han var så himla duktig i kyrkan och på fikat! <3 Han somnade i bilen 16,45 och vaknade in för en 03,30:O sen sov han till 07,00 sen fick han komma in i våran säng på morgonen <3 Men kvällen bestod av att några vänner kom över.. Sen runt 24 tiden drog alla ut, men jag och dessi stannade kvar hemma med våra kids :)
Oboy... detta är det vi fick med oss hem idag!
Hur ska vi få plats med allt? :O
Men stort Stort Tack av alla som medverkade idag, jätte kul att se er alla
& jätte kul att ni ville dela denna dag med oss!
Kärlek till er <3

Kommentera inlägget här :