#kommaIgång!

Då är det nu två veckor sedan som jag låg på förlossningen & det är dags att börja komma i gång på riktigt nu!kommer nu blotta mig här för er med vikt mm.
mest för att motivera mig själv om att inte fuska
och
även för att få tips av andra.?!
- hur ska jag bli av med graviditet kilona?.
här är jag den 29e juli ;
82,3kg . 106 cm runt midjan ( gått upp totalt 23,3 kg )
 
 
här är jag idag ;
          68 kg alltså - 14,3kg
90cm midja - 16 cm
60cm lår -
27 cm arm -
har satt upp motivations bilder på kylskåpet om hur jag såg ut förut.
skall titta på bilderna varje gång jag öppnar kylskåpet.!
har inte bestämt något datum / vikt ännu.. men det kommer snart. måste kunna komma i mina byxor innan kylan smyger på,annars får jag gå med rumpan bar ;-).
men ja - Vad gör vi! Nu kör vi!!!:-D

Kommentera inlägget här :