Ledig måndag :)

vaknade upp med att telefonen ringde ifrån jobbet och vi började dividera om komp timmar mm in för min lediga dag den 26februari.. efter att blivit kopplad ifrån person till person så tror jag att det nu är löst..
- dagen började ju lite så där kanske :P
*
Men sen tog jag tag i att dammsuga lägenheten och plockade saker som jag längre inte vill ha kvar och la i lådor.
Sen så tog jag mig Modet till att ringa Björshult skrot firma ( hatar att prata i tellen, spec när jag inte vet vad jag pratar om) efter lite prat med en kille så är det nu bestämt att dem ska hämta bilen i veckan och den ska skrotas.
känns som en jätte stor lättnad för mig, att äntligen bli av med den :)
*
Sen tog jag mig cykeln ner till stan och träffade Tony L på en kaffe och bulle på Coffé house:)
satt där och pratade ett tag sedan vart det en affärsrunda där han shoppade lite :P
*
Sen hem igen och bära ner det sista innan dem ifrån öppenhand skulle komma o "rensa källar förrådet".
*
Super skönt nu när dem har varit här och hämtat grejer.. enu en stor lättnad att bli av med lite "samlar grejer":)
*
haft syran och barnen på middag.. stekte potatis, gjorde egna köttbullar, gräddsås,lingonsylt,ketshup,gurka;)
värsting buffén haha:P
*
Alltid kul när dem är här.. mys med tjejerna <3
*
Lägger upp bilder mera i morgon.. orkar inte nu för kvällen.. ska in ta Soffläge nu tänkte jag ;)

Mosters
Prinsessor

Kommentera inlägget här :