GOTT NYTT ÅR!

Hejsan!
så där då e det den 30e December, det vill säga Nyår idag :)
sitter nu på jobbet och äter mig lite keso ;) Ensam idag på jobbet så har lite grejer o små plocka med:)
jobbar 04.30-11.30 så det blev en tidig morgon för mig och det kommer bli en sen kväll.
Efter jobbet så ska jag åka hem och dammsuga och sedan på böja maten, sen innan vännerna kommer
så blir det att försöka få sig fin hehe :)
Får se vart kvällen leder en, hamnen, krogen, efterfest? ingen aning.
dock ingen dryck för mig efter 01 för skall upp och jobba igen i morgon, lite ansvar har man ju ändå, jobbar ensam i morgon med, om jag inte får med mig MR J att komma o jobba med mig :)
Men hoppas ni alla får en super fin och rolig Nyår!
Kanske hinner blogga lite innan festen börjar ;)
* Annars Gott nytt år på er *

Kommentera inlägget här :