#ullared

lördagen började tidigt 04.10 gick jag upp då willuam hade tappat sin napp. så gjorde iordning mig sen gic jag ut för att skrapa rutorna ... men det behövdes ju inte!! sen pkte jag och hämta martina sen.möte vi upp syran,veronica och therese sen åkte vi iväg :Daorb



blev frukost i Ödeshög sen pkte vi vidare... vi var inne på gekås vid 10.20 och det var typ kaos! så det tog mig typ en timme innan jag fick rutin på allt ;).

men hittade allt en del saker;
ljus
lyktor
skinn handskar
blus
tshirt
bodys
skarff
speldosa
nagelack
porslins uggla
åkpåse
allmenacka
2 tomtar
julstjärna till granen
och massa annat :p

sen åkte vi hemåt vid 14.30 tiden och kom tillbaka till nyköping. lämnade av martina. pktw hwm och bar in kassarna sen iväg och hämta william vid 19.00 tiden.

stort tack för att han fick vara hos er ♥♥
(pappan hade match & sen 10års återträff med sitt gammla lag ).

william hade vart jätte snäll och nöjd- så då blir mamman också glaf ;).

åkte hem och myste sen tok slocknade han 20.00 & jag klockan 22.. haha vilken dag- men e super nöjd över inköpen.;).

Kommentera inlägget här :