#DåligStart :(

Dålig start på den här Veckan... 05,45 Ringde klockan och F åkte iväg mot uppsala för o vara där över natten.
Sen imorgon ( tisdag åker han tillbaka neråt men stannar i Stockholm för att se Sverige matchen ). sen kommer han förmodligen sova borta... så han är inte hemme för en onsdag Em ...* buu huuu*
 
Jag och w hade iaf en bra start på morgonen!
han somnade 20,30 och vaknade inte för en 06,00 imorse.
åt lite sen tog jag in honom till min säng så somnade vi båda om till 08 så det kändes jätte skönt! =)
 
Har under dagen lagt ut lite grejer på försäljning ( får se om någon nappar).
Saker som man bara har " ut ifall att" .=)
 
Sen får jag det tråkiga samtalet.... F ringer och berättar att mekanikern har ringt ang våran bil..
och motorn är helt paj =( ! så fick sätta mig och leta fram Garanti / försäkringar / kvitto / för att se vad vi skall göra.
Men som vanligt så står det " på ett annat språk" så får se hur det här går :( urch.. varför kan vi bara inte ha en bil som kan funka iaf 12 månader? :(
 
 
Men de som har räddat lite av min kväll är att jag har hittat några avsnitt av The Walking dead av S4 ! 
& att William har vart väldigt samspelt med mig idag.. <3
Nu är klockan 20,00 och W har nog somnat för natten nu. 
Jag blir nog uppe en stund till.. sen funderar jag också på att sova för natten =)
 
 

Kommentera inlägget här :