ska jag, ska jag inte?

Hej! oj det var länge sen jag skrev här & mycket har hännt.
Har ibland funderingar på att starta upp bloggen igen, mest för min egna del.... att senare kunna gå tillbaka och läsa hur det var, känslor, vardagar mm.
 
Men det har hännt så mycket sen sist, så frågan är vart man ska börja igen? 
Ska man börja om här och idag... eller göra en liten " blixt snabb visist vad som har hännt"? :P
 
3/12-13 gjorde jag det senaste inlägget..
Oj då var min Äldsta son William inte så stor..:D
 
Så kan ju börja där.. min äldsta son, precis har ju "hunnit få" en till liten hulligan Grabb Albin <3
som föddes 2015-06-09
 
Så nu är jag en småbarnsmamma som har kommit tillbaka till ett jobb på 100 % efter 2 omgångar mamma ledighet.
Jobbar i Gnesta på Ett familjeföretag ( Gnesta Ventilations montage och Service AB)
Där jag är lärling.
Jag började som kalkylerare.. där jag sitter och räknar på jobb..
Gör kalkyler, räknar kanalsystem, aggregat, fläktar, don mm tar in priser ifrån olika bolag där jag gör en sammanfattning där jag tillslut får en slutsumma som jag sen hoppas på att få skriva kontrakt på så klart;)
 
Men har nu även gått över som projektledare.. som lärling.
där jag nu är med ute på byggen, möten, träffar montörerna, injusterare mm.
en helt annat sak helt enkelt.
Så har många bollar i luften, men en dag ska det nog sitta ;)
 
Min vardag är kanske inte så där fylld med saker..
går upp 04,34 när klockan ringer.
äter frukost.
går till bussen till jobbet.
hemma 16,45 cirka.
lagar middag
umgås med familjen
ser bolibompa ( där bolibompa draken är en stor hit ;) )
Sen e det dags för o borsta tänder
ta på pyjamas.
bokläsning för barnen och hoppas dem somnar snarast :)
 
Sen är det den så kallade " egentiden" för mig och fredrik.
Då vi nu under hösten/början på vintern, tar en kopp the och ser en film / serie.
planerar in för bröllopet...
eller bara plockar hemma undan grejer( som alltid :P ) & tar en durch o sover haha
 
<3<3
men de här var ej början iaf, så får vi se om jag fortsätter eller inte.
skickar med ett litet bild regn när jag ändå håller på ;)
 
 
mina grabbar <3
 
 
på förskolan med Albin.
 
 
Denna kille älskar mat och äter allt, då blir man varm i hjärtat <3
 
Ny klippt & på väg på kalas i sommaras =D
 
 
 

Kommentera inlägget här :