Se upp i backen!!

Hade idag fått en tid på blodcentralen ( tänkte då bli blodgivare )
men när jag kom upp dit och fyllde i formulärerna så visade det sig att jag inte får bli det på 6 Månader pga min nya Tatuering..+ Piercing * suck *

Så var bara till att riva papprerna och komma åter i Juli? Kunde dem inte ha sagt det innan liksom?



Tog iaf på Em mina termobyxor,vantar & underställ och åkte ut till min syster och hennes barn för
lite pulka åkning!



Efter lite åkande så var det in i från Kylan till o äta lite Glass för o kyla magen ;)

Blev bjuden under kvällen på jätte god middag och chips med dipp och film!
Tack för idag kära syster,barn+sambo ;D <3

Nu är jag hemma och ska nog snart gå till sängen och försöka sova.. har en lång dag imorgon framför mig .:)
Godnatt ~~ kära dag bok ~~

Kommentera inlägget här :