26 April - min bara min :D !

Idag började dagen med frukost med F ! sen åkte han iväg och jag på började min
tvätttid 12-16 :/



Gick väldigt bra.. var inte "så" mycket idag, har vart värre ;)
Sedan hittade jag detta på förpackningen : hårvatten = Nyköping
så nu blir det även lättare att dosera för mig :P



Då jag känner att jag pendlar mellan tvätten och soffan
så fick min Kista- till bord. väldigt mycket uppmärksamhet.

Då jag inte vill förstöra spelen som nu ligger i kistan så vill jag ha ett nytt bord?
så där startade mitt I-landsproblem.... Men.... vid 17,00 tiden var problemet borta!!

För då åkte jag och vännen Johanna och köpte detta:

Min bara min...- så jävla snyggt :D!!!

Efter det lagade hon och jag kycklingwok sen kom fredrik och då titta vi på tv
snackade lite skit fram till 23 tiden sen när johanna gick hem så somnade både jag och
fredrik då vi la huvudet på kudden .:)

Kommentera inlägget här :