Rolig fredag!Eller?!?

Jag Cyklade hem runt 11 tiden och på började packa ner alla köks grejer i kartonger.
Men ACK så tog kartongerna slut och det behövdes en ända ynklig kartong till, så skulle jag sen vara klar med köksgrejerna:/ vad gör man då?
Jo jag smsade min vän Tony , cyklade ditt och tittade på hans nya fina Lägenhet
Tog mig en kaffe, TigerKaka, lite snack sen tjuvade jag åt mig en Flyttkartong ;)
-- Att cykla då det blåser med killklackar,för hög cykel, flyttlåda i armen är inte det bästa ide jag har haft ;) --

Sen när jag kom hem så var det så fint väder så blev att sitta en stund på Balkongen;)
sedan fortsätta med packandet o städandet!
klockan är nu 19.00 och har hållt igång hela dagen!
har fortfarande Badrummet kvar, hallen och lite små plock sen är det sängen som gäller!
Har spenderat en Fredag roligaer förut ;P

Börjar jobba 06 i morgon så får se hur lång in på natten jag städar!
För imorgon då jag jobbar så flyttar den nya hyresgästen in i lägenheten hehe.
Men nu kan jag ej fortsätta att skriva mera.. får bli mera i morgon, i nya lägenheten ;)
Jippi!

Kommentera inlägget här :