Det var den midsommarna:)

Hej igen! har nu haft en riktigt härlig helf för mig.:)

Började Torsdags kvällen ute i Vagnhärad där det bjöds på god Rosé vin och film med familjen Can***** :)
Sedan var det till o fixa naglarna in för imorgon och resultatet blev så här:)

Svarta naglar med en guld blomma in för midsommar.;)
sen så matchade jag naglarna med min ny inköpta linne/tunika.;)
fin tycker jag.;)

* själva midsommar firadet i Vagnhärad. lägger upp lite bilder med kommentarer, orkar inte skriva ditaljer för det är väl bilder som e det roliga?.;)

Var i Västerljung och tittade på Ko-bingo sen träffade jag även min familj o släkt där.:)

Åkte ut till havs med mina vänner o killen.:)

ölen så klart på kylning;)

var sådan underbart väder hela dagen, man kunde inte vara annat en glad:D <3

Efter hemfärden ifrån havet så var det Gnesta Snapsen hemma hos killens Familj.
Sedan tog vi cyklarna och cyklade i underbara midsommarvärmen hem till Niklas&Carro:)
där vi njöt av "ett par" kalla, jäger, badminton och skitsnack.;)
Tack för en otroligt lyckad midsommar allihoppa<3
Nästa helg blir det fart och fläkt igen med er alla. hihi.
hej så länge.
Ps: har ej blivit moster igen. väntar fortfarande, han borde komma snart(A)

Kommentera inlägget här :