-" men jag är lycklig för det "-

Hejsan alla blogg läsare.;)

Idag gick jag upp 04.30 för skulle till jobbet, galet tidigt jag vet, men skönt sen o sluta skapligt.;)
tok jobbig dag tok på jobbet.:( jätte förskyld, tappade rösten så jag inte kunde ropa i radion på jobbet, hostade massor och även en den sista puzzel biten på det,så har jag nu även ögon inflamation.:( inget roligt med allt detta då det är toppen väder ute:(
så tills det är över så skall jag gå i mina snygga Glajor och smörja med något Gult jox som jag fick av min Syster E :D
" Gucci gucci Prada  Prada ".;)

Men jag är inte Ledsen för det inte, för jag har en Stor hemlighet.;)
Men säger där också en liten puzzelbit för inget e ju besämt.
Men detta ska ni få smarra på i någon månad.
Men jag kanske skall bli jobbkompis med min vän Robert hägg igen.
Vad säger ni om det.;)?


fick även besök av min syster M idag, och nepp ingen bebis idag heller, men jag tror den kommer
på Tisdag nästa vecka, för då fyller min pappa år och min systers Sambo-, det vore ju lite skoj.;)

Men ha det fint nu allihopa för nu skall jag fixa mina ögon sen se om jag kan sova hela kvällen denne natt.;)
Puss och kram
Godnatt.

Kommentera inlägget här :