#torsdag#attGöra

Nätterna känns bara bättre och bättre,hoppas det håller i sig :)!. Han somnade 21.00 och sov till 05.30 så matade jag honom och 07.30 går jag och fredrik upp. Fixar oss och väcker william så åkte vi iväg(han fick mat i bilen).
Frost på rutorna!!!!! Den underbara Vintern är på väg :D !
 
 
Så åkte jag och lämna f på ett möte så åkte jag och william till gnesta bränneri och tog en fika med mormor & morfar & moster (som har BF på lördag).
 
 
 
När f var klar med mötet så fick det bli en pizza i tystberga.  Sen åkte vi hemåt och städa!
 
vid 16.20 tiden kom de små trollen ifrån tystberga hit .
Ovh F hade åkt iväg på träning med den stora bilen ,så då tog vi fredriks lilla bil och TRYCKTE in oss och åkte till dessi och linnea för en snabb kaffe.
 
 
sen åkte vi hem igen. Åt lite mat sen kom deras pappa och tog en kaffe med mig
sen åkte även dem Hemåt...
 
 
 
Jag la william till sängs vid 20.30. Då kom f hem ifrån sin träning och vi åt en sen middag kolla på hela sverige bakar och sedan la vi oss och somnade rätt fort båda två ;) .
 
<3
 

Kommentera inlägget här :