#8UnderbaraVeckor

Idag Fredag så blir våran lilla kille redan 8 Veckor.. Tiden går faktiskt väldigt fort och jag är en STOLT mamma!
 
Vi älskar dig William <3
 


William sov 20,30 - 06,00 <3
Sen åt han så gick jag upp med pappa F
( då han idag går på sitt jobb & denna helg är hans absolut sista jobb helg och hans absolut sista natt borta ifrån oss :D <3<3 )
 
Sen åt William vid 08,30 så låg vi två och myste i soffan och bara gosade och han jollrade som bara den.
 
 
vi tog oss en Promenix med Vagnen ner till stan hem till Anders & Karin.
( premiär med fårfällen i vagnen)
Blev till o mata honom när vi kom dit
sen så gick vi ut på en kort promenix med vagnen & karin o deras hund smulan =)
 
blev lite kaffe och kaka sen i värmen.
 
När jag och W kom hem sen så har vi vart trötta båda två.
Jag har slumrat till med honom i sängen...
 
vi skulle ha åkt iväg en stund men blev istället en riktigt hemma kväll
med gos och visor
 
sen eftersom det är Fredag så fick han somna i min famn framför Idol ;)
Så nu sover lillen sen ca 20,30 tiden..
 
så jag ska se klart Idol och sedan ska även jag sova.
Är ju som sagt en dag imorgon också ;)
 
Godnatt på er :*
Trevlig helg!

Kommentera inlägget här :