#fredagBesök



på eftermiddagen kom mun syster malun över på besök med sin familj & framförallt lilla jacob! william ser så stor ut mot honom men det skiljer bara 2 månader :D!

små kusinerna ♥

resten av fredagen blev stress och stress.
när f kom hem ifrån jobbet så skjutsade han ner mig för att köpa en cykel.

när han och william åkte hem sp tänkte jag cykla hem ! men så blev det inte..
slangen lossnade ifrån bak däcket.

så jag fick gå hen och hämta bilen.
hämta cykeln.
sen hem och duscha.
sen åkte vi till williams farmor & farfar och lämnade vagnen(då dem ska passa william några timmar på lördagen).

sen åkte vi till macdonalds.
sen hem och fixa för morgondagen. . Jag skall nämligen till ullared:D!

så la mig vid 22.00 och ställde klockan på 04.30 heja heja!!!

Kommentera inlägget här :