21 Sep. äntligen Fredag- ohh lediga fredag!

 Regn, Reg och åter regn....
men mig gör det ingenting då jag OCH Fredrik faktiskt idag är lediga :D !
 
så blev en repa ner till stan där, The Sims spelet på PS3 blev inköpt och självklart en latte ;)
haha
sen när vi kom hem så tog vi hand om vårat Tvättberg...
 
Fick även ett samtal av mäklaren idag ang budgivning mm.
- dock la vi ej så mycket Energi på det.
utan vi tackade nej till denna visning
- ( ska man ha det bästa, så tar det tid att få det! se bara på mig och fredrik, tog 22 år för mig att hitta honom.. och han tog det 28 år att hitta mig ;) )
- ( ja jag e 23 nu och han 29 men vi hittade ju faktiskt varandra 2011 :P )
 
efter lite spelade hemma så kom Johanna och per över hem till oss
och det blev Taco middag, call of duty för mig & johanna
och Poker för grabbarna!
 
Blev en mycket härligt och uppskattad Fredag :D
-älskar livet :D -
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :