29 Mars- Bara jobb

Ja igår gjorde jag inte så mycket! Vaknade, åt frukost och gav mig iväg till Jobbet 12-24 :/

Träffade dock Beata & Emelie på jobbet snick snackade lite med dem! :D
Får se om jag och Beata åker upp till Stockholmia någon gång och parta lite med Emelie då hon har flyttat upp dit nu
Vore ju riktigt skoj! ;D

Hade lite dö tid på jobbet så blev att titta på Biggest Loser Sverige- ohoj vad dem är duktiga!!!! Vad dem ger insperation till det Svenskafolket att börja träna - Ingenting är omöjligt!! :D Kör bah kör!


Men aaa.. tråkigt inlägg för jag har vart på tråkigt jobb och samma gäller även idag ( jobbar 13-24 )
Så skall snart borsta tänderna och åka till jobbet!

Hoppas ni får en MYCKET roligare fredag en vad jag får iaf .=)


Länge sen jag fick slå klackarna i taket nu!
Är ju så sugen på Viiinnnn

Kommentera inlägget här :