Torsdag igen :( 26 Juli!

Idag när klockan ringde för jobb så ville jag inte lämna sängen
för jag vet att när jag kommer hem så åker älskling iväg på sitt jobb 2 dygn igen .:(
Buuhuu saknar honom redan !!
 
( bilden ifrån i maj när vi var i stockholm )
 
Efter jobbet så var lägenheten såå tooommm så satte igång med fixandet av mina bilar!
Först fick jag starta upp Golfen med min Mitchi med startkabblar =
resulterade i att det var kneppigt då jag inte kommer in igenom förardörren på mitchin.. :/
 
men iaf när jag hade fått igång Golfen så trök jag in min Cykel i skuffen och åkte iväg ner mot verkstaden..
sen lämnade jag in den bilen sen cyklade jag hemmåt..
sen samma prossedur med mitchin.... in med cykeln i skuffen och åka ner till verkstaden..
 
så nu har jag sagt hej då till mina bilar! det var kul så länge ni varade hos mig
pärlvit : 2011 - 2012 - glömmer aldrig åre resan med dig !
Mitchi 2012-2012 -  glömmer aldrig helsingborg resan med dig!
 
nu får den blåå stridaren ut på vägarna igen :) heja heja!
 
Istället för att cykla direkt hem så cyklade jag ut mot brandholmen där
jag la mig på en brygga och njöt i solen, lyssna på musik och forde iväg i mina tankar ;)
 
 
Resten av min kväll bestod av att ligga i soffan och spela lite Ps3 och ha lite egen tid ;P
 
 

Kommentera inlägget här :