Onsdag- löningsdag ;)

 mmm precis ; löningsdag ?
 
jobbade idag i denna värme... tror jag svätades konstant under mitt pass ( 06-18 ) :S
När klockan slog 18,00 så åkte jag hemmåt.. kände en sådan lättnad!
 
tills jag kommer runt en kurva vid jobbet där dem har satt upp en fartkamera.:/ SMACK!
sa det.. så tror det blev ett snyggt med ett rätt förvånat kort på den här lilla fröken :S 
Har inte tur med något som har med namnet bilar o göra.. funderar på att vara billös ett tag framöver? :S
 
"

Undgå böter

Absolut bästa sättet att undgå böter är så klart att hålla sig till hastighetsbegränsningen men det finns andra sätt. Böter kan endast delas ut i det fall föraren går att känna igen, vet du när kameran kommer kan du dra upp näsduken över näsan och vips så blir det ingen bot. Ett annat sätt är att låna ut bilen till grannen, och be att få låna grannens bil, helt plötsligt kan ingen av er åka fast. Det finns en hel rad fler sätt att undgå böter såsom reflexsprej (fungerar endast i vissa fall), plocka bort plåtarna etc. men förslagsvis, håll hastigheten "

 

när jag kom hem så plockade jag ur grejer ur bilarna så att dem är "skrotnings" klara imorgon..

sen när jag kom in i lägenheten igen så hade älskling köpt Pizza till dig och Sushi till mig

Vilken kille man har va! Tack älskling :D !

 

sen spelade vi resten av kvällen ihop ;)

sen var det två stycken som somnade rätt fort när vi la oss

PS: Grattis Damerna i London som spelade Grym fotboll igår ;) !

 

Kommentera inlägget här :