24-26 Augusti !

Min "Lediga helg" blev inte direkt Ledig...
Jobbade 04,45 -13,30 både Fredag & söndag Pga. Personalbrist.
 

 
men trots jobb så har man ju fortfarande det andra inbokat!
Fredagen så  körde vi litet Flyttlass hem hit med Fredriks saker.
 
sen gjorde jag mig iordning och drog hem till Pia, dit även Charlotte,Irene & åsa kom.
sen åkte vi med Taxi  ner till Olerys där lokalen var bokad för oss "Skavsta anställda" - after B(i)tch party ;P
Väldigt trevligt , väldigt god mat och kul att träffa folket utanför jobbet.
 
kvällen avslutades med att jag och vännen Johanna gick in på Coctails and dreams och
fortsatte kvällen där
sen kom min underbaring F och hämtade oss vid 02,10 tiden ;)
Tack hjärtat!
 
Lördagen spenderade jag faktiskt bara i soffan, orkade inte göra ett dugg!
F hade åkt iväg för o jobba så för min del fick det bli Hämt mat & serier ;)
 

 
Söndag morgon... jobba tidigt
sen skulle jag hem och köra ut till Tystberga
men med min tur med bilar så vart det TOK punka på F´s bil .:(
 

 
Så syran min fick hämta mig...
så åkte vi ut till Tystberga sen åkte vi till Gnesta
där det var lite kalas på G !
 
Pizza,Choklad & kaffe = Riktigt lyckat ;) haha
 
vid 20,00 tiden var jag åter hemma igen och åter tillbaka till min säng!
denna helg har vart bra, intesiv , regning.
 


Kram på er !
 

Kommentera inlägget här :