27 April - Morgonhumör ?

Usch jag har nog aldrig tänkt på detta.. men mitt morgonhumör är inte alls bra
speciellt inte när jag är hungrig?

Dagen börjar med att F väcker mig klockan 06,00 - pga han vet ej vad klockan är och det är ljust ute.
F väcker mig 08,20 och säger att jag ska till gymmet ( jag sa kvällen innan att jag ska gymma klockan 09,00)
F väcker mig klockan 09,00.

OKEJ då har jag nu redan vaknat, jag är hungrig..? kan inte bli bra :/ men jag går och tränar,
det går dåligt på både bandet och med styrkan så går därifrån efter 40 minuter.

kommer hem, duschar, fixar frukost..men e en " biter **tta " ändå :(

sen tycker jag att det är så tråkigt att jag och f faktiskt inte har hunnit träffas så mycket under veckan
och nu ses vi Söndag natt nästa gång ( då jag slutar 24,00 ) sen får vi se hur vi gör på Måndagen (valborg )?

Men jag bitter i det sura äpplet och åker sen till jobbet 13-24
( min jobb helg nu 13-24 fred-sönd )

Var dock en Mycket bra dag på jobbet!
fick mycket gjort, ute störe delen av dagen i solen
Är mycket glad att jag har samma Schema som Arbetskameraten Pia! =)

men aaa Morgonhumör, Vad ska jag göra åt det?
Äta innan jag lägger mig?

Kommentera inlägget här :