-Sorry,dålig update!"

Förlåt för min dåliga uppdatering.. Hade mig en grym FM med Vännen Andreas igår ( Onsdag )
då vi lunchade på kina,spelade Biljard, körde Rally och Drack VarmChoklad! - Tack!:D


Väl hemma så såg jag en film som han Rekomenderade- Hescher Den finns nu att Hyra!
Det var en otroligt bra film, gillar den massor, lite hämsk i början men klart värt att se den! .:)
Sen var det Matlagning som stod på min " to-do-list" sen tv tittande
La mig runt 20,30 tiden...( lite väl tidigt för min del)
då klockan ringde 03,34 idag ( torsdag ) Jobb väntar .. Urk har så svårt att gå upp så tidigt! :/

Men det är bara att köra på idag på jobbet, sen snabbt hem vid 13,30 Svida om till nya kläder
och ge mig iväg ut till Gnesta och Hämta syran sen vidare upp till Stockholm där vi ska stå på
Öl&Wiskey Festivalen och sälja Edmans Vodka ( Gnesta bränneri) Fram till klockan 24! Galet trött jag kommer vara inat.. Haha längtar redan till sängen ;)
Men hoppas jag ser er där!
Lägger upp flera bilder imorgon ( Fredag )
ifrån min och Andreas Fm Samt Wiskey Festivalen ;D

Kommentera inlägget här :