Smördopad Penis med Limeskals vin!

Heej igen! haft mig en super trevligt Eftermiddag efter jobbet med vännen Andreas
även idag med mycket snack i den underbara solen ;)
Efter mycket prat om att gå hem o äta middag/sova och känna mig allmänt tråkig så bestämde jag mig för o köra Jossan stile och röra oss ner mot Hamnen o se vad som händer ;)
Det slutade på Voyage i Nyköping med ett glas vin..
Kan det bero på solsting då man kommer in på citron dopade bröst, smördopad penins smak?
eller är det helt enkelt vi som känner fel Aromer? * de e frågan ;) *Vad var det för vin ifrågan?
Även Emelie anslöt till oss under kvällen:)
Tyvärr var jag tvungen och lämna dem för klockan ringer 04.00 imorogn då det är
dags igen för jobb ^^
Står nu och gör mat låda till imrogon sen är det sängen som gäller!
haft mig en yber bra dag även idag:D
Härligt.
God natt!
Sista bilden till Andreas;
- Kan man köpa pasta för 19kr?-
-- 1kg 11 kr- som hittat* skrattar*--

Kommentera inlägget här :