Jag. VS. Piloten

Vilken fin dag det har vart idag, riktigt varm och skönt isolen:)
idag jobbade jag ett kort pass 12-15.00
så hade två plan att ta hand om;)
Fick jobba med Oscar och Kekke så har idag fått prova på puschning och prata med Piloten
lite pirrigt men det gick väldigt bra, kul o få göra något nytt:D
Bra handeltare idag ;)
Efter jobbet så cyklade jag tillbaka till BodyCount Studion
för att idag bytta ut nålen till min stav
kan inte säga att det gick smärtfritt, men dock snabbt så nu e smycket tillbaka till sin plats:)
Stod ett tag och pratade med hoonm där inne för att förra året
tatuerade jag mig en blomranka på benet( familjemedlemars favorit blomma)
så vill ju även få till mina syskonbarn..
så frågade lite om det där med att ha Stenar på kroppen(surface-piercing)
Han vissade hur man gjorde och olika färger.
vore det inte fint att ha mina syskonbarns månadssten på rankan?
exempel;
tänk 3sånna små stenar på benet.. tror det skulle bil väldigt snyggt
dock tror jag inte det är så praktiskt då man tar på och av med byxor
och strumpbyxor mm.
men ska iaf tänka på saken;)
Inget mera planerat för dagen
blir att dammsuga lite sen får jag se om det blir en middagsbjudning här;)
Sen inta Sofflägge framför en film..
tidig jobb dag imorgon
men ha en fortsatt trevlig lill lördag på er alla!

Kommentarer :

#1: Elli

Vad för percing töjde du ut?



Det låter jävligt nice med stenarna. men också opraktiskt.. Fatta om du fasnar i med myxorna eller nåt...AJAJ!

skriven
#2: Jossan

Den jag hade förut:)(Har för mig att du har en likadan)



Jo jag vet.. man kan ju slita upp detom man fastnar:( han tipsade om att använda tejp,men ofta man orkar ha den hela tiden.

skriven

Kommentera inlägget här :