Gott.

God förmiddag bloggen!
Igår hade jag mig en ledig dag ifrån jobbet så passade på att ta mig en sovmorgon till 11.
Sen så började jag med att gå ut med saker till soprummet, bar ner grejer till källaren mm.
Sen cyklade jag till Ica Maxi och handlade hem lite bas varor:)
Sen träffade jag Madelene nere vid BodyCount Studion i Nyköping.
För fick för mig att jag skulle sätta tillbaka min Piercing som jag hade förut
Så fick lägga mig på en "brist" eller vad det heter så skulle han då töja ut hållet som jag hade sen innnan
Gick ju bra ifrån ena sidan, men sen ifrån andra sidan så krampade det så nålen satte sig fast i huden
AJAJAJAJ säger jag bara..
fick inte bort den så fick gå därifrån med töjnålen kvar ( jag var inte den enda som har fått göra det)
Han sa att den under natten skulle "låsna" men det har den Ice gjort:/ hur ska detta gå?
den är ca 3-4cm lång och är inte på det bästa stället..
så efter jobbet idag så blir det att gå ditt igen och uthärda mera smärta men det är det värt!
Efter att ha vart där och "töjt" så gick vi ner till Caffé Latte och träffade på Masar
så tog oss en fika och pratade en massa
sen vart det att vi gick uppåt ifrån väster till öster.
Tråkigt att gå/cykla i detta regn, men hellre det en snö!
väl hemma sen så satte jag igång en film och åt RöktaRäkor och Chili Aioli
Bara hade mig en egen lite Vardagslyx- det tycker jag alla är värda ;)
Vart en fortsatt lugn kväll för min del
lite trötter i kroppen så vart en tidig Dejt med John Blund ;)
hoppas ni alla har haft en bra start på nya veckan nu!

Kommentera inlägget här :