Skroten nästa?

Heeej!
Idag gick jag upp tidigt för att på börja projektet -" skrota bilen"-
Pappa kom hem till mig för o stöta mig på vad jag skulle göra.
började med att ta bort vinterdäcken och byte till sommardäcken.
riktigt stolt att jag byte 2 däck helt o hålet själv ;) - kul när man kan :P-
*
Sen så vart det att försöka få den att starta.. alltså motorn går igång men den tänder inte riktigt till,
säkert bara ett skit fel på bilen, men varken orkar eller vill hålla på med den.
vill bara få bort den så jag kan börja om från början senare med en bil.
*'
-jag bogserades runt, runt, runt på parkeringen för ett försök att kanske få igång den.. men Nej.
Ställde den på en ny parkplats om hopp om att "lapp lisa" inte ska lappa den, för har ju faktiskt flyttat på den.
*
imorgon ska jag ringa skroten och se om någon vill ta bort den åt mig!
sen försöka sälja bort den däcken :)
*
efter lite slit i detta helt UNDERBARA väder så var det jobbet som kallade :)
jobbade även i dag med malin :D vi har pratat/planerat om onsdag ( den 2 febr )
då hon och jag ska laga en 3rätters åt oss och dricka gott och sen gå ut och bara ha det skoj tillsammans :)
* snart Februari då allt kul händer *

*
*
nu hemma och ska ta det lugnt och eftersom det är söndag och det är avslut och en början på en gammal och ny vecka så blir det att mysa till det med vin ;) söndagar ska verkligen bli en bra dag på veckan för mig! .. kolla på SolSidan, kolla igenom Garderoben om vad jag ska ha på mig på onsdag ;)
*
YBER ledig i morgon, får se vart dagen tar mig ;) blir för mesta dels att fixa i lägenheten för i morgon kommer äntligen folk ifrån Öppen hand och ska hämta grejer ifrån källaren..
ni ska få en förre och efter bild på det ;)
men ha en fortsatt trevlig söndag alla.. kram på er!




Kommentera inlägget här :