Bil F*n

Jahopp precis innan man ska ta bussen till jobbet så ser jag att jag har fått en P-bott på bilen:/
lite snnnee man blir, nu ska bil fan bort!
imorgon blir det att gå upp tidigt och skotta fram bilen och byte till sommardäck, sen flytta lite på den om det går
sen ringa skroten det första jag gör på måndag och ber dem hämta den!
ska inte ha med bil och göra, har funderingar på att köpa mig en moped i sommar- så mycket enklare-
sen spara till en BRA bil till nästa vinter istället.
*
har idag jobbat med malin och det har gåt fin fint, dock inget speciellt att göra.. utan mest små plockat lite och tog oss en hamburgare tallrik ;)
*
slutade 22.00 och tog bussen in till stan.
Träffade på Sveriges trevligaste buss chaufför, satt o pratade med honom hela vägen in till stan..
Kan behövas så här på kvällen :)
sen blev det att ta sig en promenad hem för inga bussar går så sent på en lördag hem till mig :)
*
Tar mig ett glas vin o tittar lite på tv, blir nog en lugn lördag.:)
blir ju upp tidigt i morgon som sagt och sen iväg o jobba.. måste vara lite alert.. är ju fortfarande febrig :/
*
Men hoppas ni alla härliga läsare har er en fin lördag. kram på er.
Jag och Elle
Vart är du min vän ;)?

Kommentarer :

#1: Elli

NAW!! HÄR!! Vill du komma och dega i min soffa någon dag snart? och kanske frysa lite på balkongen ;) Vore vell skönt?! ;)

skriven
#2: Anonym

Nej men kolla om de inte finns någon som vill köpa den för några tusen, som reservdelsbil om den inte är helt katastrof-så kan du ju tjäna en hacka !

skriven
#3: Jossan

Hej Anonym- jag har lagt ut bilen på blocket men har tyvärr inte fått något svar som jag kan spinna vidare på. så just nu vill jag bara bli av med den:)

skriven

Kommentera inlägget här :