Taggar ;)

Vart hemma hos min pappa under EM dit även
bettan,johan,ylva,tove,mamma,malin,stephen& noah kom för lite utbyte av julklappar och Fika ;)




Fick en julklapp av malin,stephen och noah som ni får en tjuvskick på ;)
Nyårs Outfiten är räddad ;)

Efter fikat så åkte jag ut till lille "halvön" i gnesta där halva familjen bor och träffade min
moster Berit och mammas vännina Lisa
satt där en stund och snattra sen åkte jag hem mot Nyköping igen för o fixa&trixa in för Nyårs Firandet imorgon:)

Jag jobbar ju tyvärr imorgon och övermorgon men blir till att några vänner kommer över hit imorgon på
lite förfirande så får vi se vart kvällen tar oss .:)
- hemmamys,Fest,Krogen,promenad, how knows? :P -
En oplanerad kväll brukar bli en bra Succe- oavsätt vad som händer så får jag fira in det nya året med mina bästa :) <3

Men ska nu se klart på en film sen blir det nog sängen sen..
trött så ögonen går i kors hehe
ha en kanon Fredag så höres vi mera i morgon!

kram på er!

Kommentera inlägget här :