Trötter.

Igår när jag vaknade mådde jag inte allt så bra... så vart en lugn Fm ute i Gnesta.
Jag och C följde med min mamma hem så satt vi där och pratade tittade på film
åt chips och drack lite Cola. ;) sen gick jag och C ner till affären och köpte oss en varsin baguette och en bre-ost med taco smak och satt och åt vid Perongen tills min buss till Nyköping kom.
Somnade på bussen och vaknade upp inne i Nyköping.
*
* gick hem till Yngwe och sedan gick vi ner till stan och sen hem igen till henne, satt med henne en stund då hon gjorde det sista på sin Tårta :)
sen fick jag skjus hem. vart en film och lite västerbotten paj sen var det sängen som gällde!
ställde om klockan en timme.. så klockan var 19.28 när jag la mig, vaknade då klockan ringde 03,30.
åkte till jobbet men insåg där att klockan hade ställt om sig en timme.. så var en timme försenas till jobbet:/
Men aja det gjorde inte så mycket sa dem, för fanns ändå inget o göra på morgonen:D * tur för mig* hehe.
*
* Nu är jag iaf hemma och det blir nog STOR städning av lägenheten..:/ har inte städat på väldigt länge.
Men ska nu göra någon nytta. ha det fint alla. Puss

Kommentera inlägget här :