gö go helg:)

min fredag vart väldigt lyckad faktiskt.:)
God mat, hela familjen, god dryck, mycket musik och Dans <3
Det var väldigt skoj i Gnesta i fredags faktiskt- väldigt oplanerad med vart väldigt bra.
orkar inte skriva allt vi gjorde så det blir bilder i stället.
och det är ju mycket roligare ;)?
Jag står och förbereder maten och Cribbe fixar pumpan;)
visst blev den vacker ;)? duktiga C ;P<3
Prinsen Noah :)
Grillning på G ute i mörkret, vart väldigt gott nu på hösten hehe.
hehe Stephen krämer barnen med sin outfit ;P?
Min Vackra mamma utklädd till Häxa :D <3
Syster min hade med sig Monster muffins:D
kolla gärna in hennes bakblogg:http://bettansbakverk.blogg.se/?tmp=31102320
jag smarrar in på en gång ;)
Sen vart det den "lilla" drinken" ni som vart utomlands vet ju att man kan beställa
in en sådan vid namn "Fischboll" ;) så blev en, fast en lite mindre Variation  hehe.
- jag utklädd som Prinsessa, jag vet lite Fantasilöst men vart ju oplanerat hehe-
- men det var allt jag hade att bjuda på ifrån den här kvällen hoppas ni alla hade en fin Fredag-

Kommentera inlägget här :