Veterankväll^^

Hej igen!

idag har jag jobbat ute på skavsta, var ganska tungt idag för var många Wizz plan( tyngre bagage) sen har jag vart helt igen teppt i näsan och hostat så dant.:( undrar när det ska gå över, vart sjuk över en vecka nu, vill kunna andas som vanligt, vill kunna sova hela natten, vill kunna prata som vanligt. Oj vad jag längtar till det Normala igen.;)

När jag väl hade jobbat klart så orkade jag ice laga mat så det vart MAX :D
Sen Apoteket för host Medu.
Sen Medicin som Kalrsson på taket har lärt det mig, det vill säga Gott Gott.

Så åkte ner till hamnen i det finna vädret o tittade på Veteran kvällen. Idag var det Tema MC.:D

fick första parket i parken:D satt på en bänl, åt glass och hade solen i ryggen o tittade
när det här vackra gled in.;)

Sen såg jag den här Coola hjälmen! tycker det var vackert motiv, hade velat frågar om det var handmålat,
men ägaren stod inte i närheten, så fick bli en bild på Verket istället. men visst var den fin?
lite flum.;)

nej ni, nu ska ja slå på en film och dricka the och ha en filt om mig och försöka krya på mig till i morgon till nästa jobb dag.( man e då aldrig ledig så man får vila.;) )
Hej så länge.!

Kommentarer :

#1: Elisabeth

Hej! vilken fin blogg! Coola färger! Vad syns att läkaren inte kunde göra något men det är pga av sånt där som jag helt enkelt försöker att låa bli att gå till läkare.. Vilken vårdcentral har du?



Jag var också i hamnen igår, vad synd att vi missade varandra!! Kram

skriven
#2: Jossan

Ekensberg Vårdcentral.

jaså? ja det var synd hade ju vart kul o ses. Kram

skriven

Kommentera inlägget här :