Bluray

Var inne på El-giganten och byte ut Dvd jag köpte igår till en Bluray spelare ;)
så idag har jag legat i sängen och tittat på film- helt underbart :D
sen var ja iväg o handlade lite till i morgon då det vankas nyårs fest,
fick nämligen byta pass imorgon så jobbar 04.30-11,30 , så hinner hem o fixa mig göra lite snittar :)
*
*
Har även  bokats och betalts en Cinderella Kryssning den 25-26 December ;D
vi är bara en massa tjejer som ska åka, ska bli hur kul som helst:)
*
*
Jag och Yngwe kommer få båten att gunga:D
<3

Nya pärlan :)

Kommentarer :

#1: Veronica Yngwe

Haha blev det en blueray istället ;) Det är rätt!

Ska bli grymt imorrn! Askul verkligen!

Och jag verkligen längtar till kryssningen oxå! Gahhhh! Va kul vi kommer ha!

Du är bäst Josefin, you rock my world! <3

skriven
#2: jossan

Ja det råkade bli så, men kände att det var lite bra o köpa en sån på en gång ;) Haha.

Ja det ska verkligen bli as kul:D

Ja gud jag med.. jäklar vad vi ska röjaskrattar

gullig du är tjejen, du är så jävla bra ;D! <3

skriven

Kommentera inlägget här :