Plugga?

Kanske man ska börja plugga? har funderat länge på att plugga Distans.
nu har jag äntligen hittat en utbildning som jag är mycket intresserad av.

Skolan ligger i Danmark men eftersom det är Distans så funkar det hur bra som helst att vara här i Sverige och plugga och samtidigt jobba .:)

Linjen heter: Arkitektskolen for indretningsdesign.

längden är 1,5 år och då går man inriktning inredningskonsult.

Tycker att det vore väldigt skoj att göra det här, få nya ider i sitt egna hem och sen även jobba med det!
Hum har dragit ut lite papper om det så skall ta mig en funderare över det.:) behöver ju inte bestämma mig idag;)



* nu är jag även ledig i 4dagar, och det känns underbart, ska lägga min tid på vänner och på killen <3
Men min andra lediga tid som jag inte har med dem lägger jag på lägenheten, blir aldrig nöjd.;)
hehe. sms mig om ni vill ta er en fika dem näst kommande dagarna..
Puss.;)

Kommentera inlägget här :