Onsdag- Lill lördag.:)

Idag är det lönings dag:D
så åkte och plockade upp Madde.W för att först åka till rusta och handla lite.
när vi kom ut i affären så tappar jag en tväl flaska som spricker...:(
men fortsätter till bilen och ska låsa upp med bakdörrarna funkar inte.
testar Bakluckan men får inte upp den heller så vart att kasta bak grejerna i baksättet fast ifrån där fram.
Sen gick vi in på sko Kanonen och köpte mig ett par stövlar:D vart riktigt glad för var nedsatt precis 500kr men
ikassan betalade jag bara 300, så jag tackade och tog emot och gick:D
Sen var det Willys dags.;P "stor" handlade i ös regnat. Sen samma där när vi skulle packa in i bilen så tog det längre tid, så regnat bara öste ner och dörrarna inte funkade, aja det var den lilla incidenten.:)
Senare på kvällen gjorde jag och Älsking Tacos och tittade på en film i detta höst väder, det tycker jag var mysigt.:)
sen åkte jag hem till min underbara vän V.Ynger för att önska Sara lycka till som åker till GbG för o plugga:D
och ha en liten Prat stund med Yngwe:D
Bestämdes även kanske utgång på fredag? vore ju skoj, får se hur det blir.;P
Det var min härliga Lill lördag:D
mys,god mat, film,vänner,kärlek och regn:D
Puss & Godnatt <3

Kommentarer :

#1: Elli

Tacos! Det ska jag äta för tredje dagen irad nu, tur att det är gott :P

skriven
#2: jossan

Ja det är riktigt Smarrigt faktiskt, men inte 3dagar i rad:p hehe

skriven

Kommentera inlägget här :